Cartea electronică de identitate (C.E.I.) și cartea simplă de identitate (C.I.S. - fără suport electronic de stocare) sunt principalele acte de identitate care se vor emite.
Pentru cartea de identitate (C.I. - model 1997) se vor primi cereri în continuare, însă ponderea acestora se va reduce considerabil.
Astfel, cererile pentru cărțile de identitate (CI - model 1997) și cărțile de identitate simple (CIS – model nou, fără cip) se vor prelua numai în zilele de marți și joi. În aceste zile se vor prelua și cereri pentru viza de reședință. Programările vor fi disponibile cu 7 zile înainte.
Taxele pentru eliberarea actelor de identitate se pot achita:
a. pentru cartea de identitate (model 1997) la ghișeele Direcției Venituri (Impozite și taxe) sau pe Ghiseul.ro (în secțiunea 21.A.33.08.00 Venituri din prestări de servicii).
b. pentru cartea de identitate simplă la ghișeele unităților CEC Bank și la stațiile de plată SelfPay.
Ridicarea actelor de identitate emise poate fi solicitată fără programare, astfel:
luni, marți și miercuri între orele 8,00 – 12,00 și 14.00 - 16,00
joi între orele 10,00 - 12,00 și 14.00 – 18,00
vineri între orele 8,00 – 12,00.
Termenul de soluţionare a cererilor stabilit este de 30 de zile, cu posibilitatea prelungirii cu încă 15 zile.
Actele necesare se găsesc aici.
Anularea unei programări existente se face numai pe baza solicitării, în scris, la adresa de email: sep@primariabistrita.ro.
ATENŢIE!!! Programarea nu este finalizată decât după completarea datelor de mai jos, a acţionării butonului «Programare».